Shell Download indosec shell c99 shell r57 shell wso shell php obfuscator php shell hack, wso shell, indo shell, bypass shell, 403 forbidden shell ankara escort çankaya escort çankaya escort escort ankara çankaya escort escort bayan çankaya istanbul rus escort eryaman escort escort bayan ankara ankara escort kızılay escort istanbul escort ankara escort ankara grup escort ankara olgun escort çankaya escort çayyolu escort cebeci escort dikmen escort eryaman escort etlik escort gaziosmanpaşa escort keçiören escort kızılay escort sincan escort turan güneş escort ankara escort ankara rus escort ankara escort çankaya escort çayyolu escort dikmen escort eryaman escort gaziosmanpaşa escort incek escort ankara olgun escort kızılay escort keçiören escort cebeci escort ankara rus escort escort çankaya ankara escort bayan istanbul rus Escort atasehir Escort beylikduzu Escort Ankara Escort Ankara genç Escort Ankara masöz Ankara rus Escort Ankara ucuz Escort Ankara vip Escort çankaya Escort keçiören Escort kızılay Escort sınırsız Escort sıhhiye Escort eryaman Escort dikmen Escort malatya Escort kuşadası Escort gaziantep Escort izmir Escort antalya Escort Gaziantep Escort
Sportontbijt: havermout met pindakaas en banaan - All Out
Menu Close

Sportontbijt: havermout met pindakaas en banaan

Een ideaal sportontbijt voor triathleten bevat de nodige koolhydraten en eiwitten. Koolydraten zijn noodzakelijk als brandstof voor de training en eiwitten voor het herstel en de opbouw van de spieren.

Een ideaal en bovendien lekker sportontbijt bestaat uit:

  • havermout: goede koolhydraten en eiwitten
  • banaan: goede koolhydraten
  • pindakaas: goede eiwitten 
We adviseren om steeds te streven naar 80 gram koolhydraten.
 

Voedingswaarden

KCALKHEWVET
75 gr havermout28546,6 gr9,8 gr4,9 gr
300 ml amandelmelk729 gr0,9 gr3,3 gr
1 eetlepel pindakaas941,8 gr3,9 gr7,8 gr
1 banaan10322,6 gr1,4 gr0,2 gr
Totaal55480 gr16 gr16,2 gr

Recept:

  • Meng de havermout met de amandelmelk
  • Kook de havermout en amandelmelk of zet je kom in de microgolfoven (3’30 op 750w)
  • Laat even afkoelen
  • Voeg de pindakaas en de banaan toe
  • Smakelijk!

Optionele additionele supplementen zijn:

  • 2 gr L-Carnitine (stimuleert de vetverbranding, zie ook deze blog)
  • 3 gr BCAA (bevordert het herstel)
DEEL DIT ARTIKEL

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Mail ons jouw verhaal en we bespreken tijdens een intakegesprek hoe we jouw ultieme droom kunnen bereiken.

gebze escort